افشین قطبی سرمربی تیم فولاد خوزستان شد

به گزارش مهسان بلاگ، سکان راهنمایی تیم فولاد خوزستان به آقای افشین قطبی سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران سپرده شد.

افشین قطبی سرمربی تیم فولاد خوزستان شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان پس از آنالیز گزینه های مختلف جهت سرمربیگری تیم فولاد خوزستان و لزوم تقویت این تیم در رقابت های باقی مانده از لیگ برتر هجدهم و حضوری مقتدرانه در فصل آینده رقابت ها، سکان راهنمایی تیم فولاد خوزستان را به سید افشین قطبی سپرد.

بر این اساس پس از رایزنی های مختلف و برگزاری جلسات با افشین قطبی نهایتاً قراردادی به مدت یک و نیم فصل بین باشگاه فولاد خوزستان و ایشان منعقد شد تا راهنمایی فولادمردان به این چهره شناخته شده فوتبال ایران و آسیا سپرده گردد.

لازم به ذکر است، سید افشین قطبی، مربی بین المللی ایرانی، مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران و تیم فوتبال پرسپولیس است. او که در نوجوانی ایران را ترک نموده بود، فوتبال را در جوانی در آمریکا آغاز کرد و مدتی هم یاری مربی تیم ملی این کشور بود.

افشین خود در دوران سرمربیگری گاس هیدینک، دیک آدفوکات و پیم فربیک در تیم ملی فوتبال کره جنوبی یاری مربی این تیم بوده است. او در سال 1386 برای سرمربی گری تیم فوتبال پرسپولیس تهران به ایران بازگشت و این تیم را به قهرمانی لیگ برتر ایران رسانید.

وی همچنین سابقه مربیگری تیم ملی کره جنوبی، سوون سامسونگ کره جنوبی، لس آنجلس گلکسی آمریکا، شیمیزو اس-پالس ژاپن، کوراسائو، بوریرام یونایتد تایلند و شیجیاژوانگ چین را در کارنامه کاری خود دارد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سامی: مجله سامی: انجمن های گفتگو

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 3220

به "افشین قطبی سرمربی تیم فولاد خوزستان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشین قطبی سرمربی تیم فولاد خوزستان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید