تیر آل سعود برای حذف پرسپولیس به سنگ خورد ، فوتبال ایران باید حق آل کثیر را از AFC و سعودی ها بگیرد

به گزارش مهسان بلاگ، پایات رافت گفت: باشگاه پرسپولیس به یاری فدراسیون فوتبال و رسانه ها باید کاری نمایند تا حق این جوان را بگیرند و دست بردار AFC نباشند. آل کثیر 31 سال سن دارد و اگر 6 ماه بازی نکند، فوتبالش به خطر می فتد.

تیر آل سعود برای حذف پرسپولیس به سنگ خورد ، فوتبال ایران باید حق آل کثیر را از AFC و سعودی ها بگیرد

سرانجام رأفت، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در تبادل نظر با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درخصوص ملاقات شب گذشته این تیم مقابل النصر گفت: بازی فوق العاده خوب و غرورانگیزی بود. به بازیکنان، کادرفنی و همه عوامل تیم و پیشکسوتان باشگاه این برد را تبریک می گویم. تیم را خیلی متحد و منضبط دیدم که جا دارد از همه عوامل تیم تشکر کنم. بازی خیلی سختی برای پرسپولیس بود. از طرفی بازی کردن هر 72 ساعت یکبار، وجود شرایط کرونایی و قرنطینه در هتل شرایط را سخت می کرد.

وی اضافه نمود: هر دو تیم از همان ابتدای بازی به دلیل خستگی محتاط بازی می کردند و هر کدام در لحظاتی برتر بودند و موقعیت هایی هم داشتند. پرسپولیس روی خلاقیت بشار رسن و مهدی عبدی تبدیل به گل شد. شرایط بازی طوری بود که با سرانجام نود دقیقه و در وقت های اضافه انرژی بازیکنان تحلیل رفت و شاهد تعویض های اجباری هم بودیم. با این وجود پرسپولیس دوست داشت بازی را به وقت های اضافه و پنالتی بکشاند که با توجه به شرایط و ده نفره شدن، چاره ای هم نداشت. پرسپولیسی ها در ضربات پنالتی عالی کردند و توانستند در این شرایط کرونایی و اقتصادی برای مردم شادی آفرین باشند.

رأفت در واکنش به محرومیت عیسی آل کثیرتوضیح داد: این اتفاق باعث نارحتی همه ما شد. شادی بعد از گل آل کثیر از خیلی وقت پیش انجام می شد و ارتباطی به مسائل نژادپرستانه ندارد. باشگاه پرسپولیس به یاری فدراسیون فوتبال و رسانه ها باید کاری نمایند تا حق این جوان را بگیرند و دست بردار AFC نباشند. آل کثیر 31 سال سن دارد و اگر 6 ماه بازی نکند، فوتبالش به خطر می فتد. این حرکات و شیطنت ها فقط به خاطر این بود که پرسپولیس شکست بخورد که تیرشان به سنگ خورد و برعکس بازیکنان ما روحیه دوچندان گرفتند. از مهدی عبدی هم تشکر می کنم که علیرغم سن پایینی که دارد، غیبت آل کثیر را جبران کرد.

وی در ادامه اضافه نمود: النصر هم تیم خوب و قابل احترامی بود و اگر چند بازیکن شان مصدوم نمی شد، می توانستند برنده بازی باشند. عبدالرزاق حمدالله، مهاجم این تیم، فوق العاده است و خطرناک ترین بازیکن حریف محسوب می شد که خدا رو شکر کنترل شد و مدافعان پرسپولیس اجازه ندادند زیاد به دروازه نزدیک گردد. کشورهای عربی پول زیادی خرج می نمایند و با امکانات زیاد توقع دارند برنده باشند و به قهرمانی برسند اما شب گذشته نشان دادیم غیرت، تعصب و فوتبال ایرانی حتی با امکانات کم از آنها فزونی دارد که طی سالیان گذشته هم همواره اینطور بوده است. وقتی آن محرومیت برای آل کثیر به وجود آمد، بازیکنان بیشتر همدل شدند.

بازیکن اسبق سرخپوشان در سرانجام توضیح داد: این تیم پرسپولیس با این روحیه و شرایط، هر تیمی از شرق آسیا فینالیست باشد را شکست می دهد. پرسپولیس اگر از لحاظ زیرساخت، سخت افزار و اقتصادی تقویت گردد، توان شکست تیم های بزرگتر از شرق آسیا را هم دارد. پرسپولیس در آذرماه در کوران مسابقات لیگ است و شرایط جسمانی خوبی دارد. همچنین تیم های شرق آسیایی بازیکنان برزیلی دارند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند اما باید شرایط را طوری برای پرسپولیس رقم بزنیم که با همین تفکر و روحیه به فینال برود و به نظرم قهرمانی آسیا برای دور از دسترس نیست.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سامی: مجله سامی: انجمن های گفتگو

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 63393

به "تیر آل سعود برای حذف پرسپولیس به سنگ خورد ، فوتبال ایران باید حق آل کثیر را از AFC و سعودی ها بگیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیر آل سعود برای حذف پرسپولیس به سنگ خورد ، فوتبال ایران باید حق آل کثیر را از AFC و سعودی ها بگیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید