خبرنگاران راهیابی برگزیدگان مسابقه اسکی توچال به تیم منتخب شهرنشینان استان تهران

به گزارش مهسان بلاگ، تهران- خبرنگاران- مدیر روابط عمومی مجموعه تفریحی ورزشی توچال اعلام کرد: نفرات برگزیده مسابقه اسکی اسنوبرد امروز (دوشنبه) به تیم منتخب شهرنشینان استان تهران راه یافتند.

خبرنگاران راهیابی برگزیدگان مسابقه اسکی توچال به تیم منتخب شهرنشینان استان تهران

مهدی تهرانی عصر دوشنبه به خبرنگار خبرنگاران گفت به مناسبت دهه مبارک فجر، مسابقات اسکی اسنوبرد در ماده مارپیچ بزرگ تحت عنوان جام فجر توچال به همت و مشارکت مجموعه تفریحی ورزشی تله کابین توچال، فدراسیون اسکی و هیات اسکی استان تهران با حضور 110 شرکت کننده برگزار گشت.

وی افزود: شرکت کنندگان در 4 رده (خانم ها و آقایان کمتر و بیشتر از 20 سال) دسته بندی شدند و در نهایت 11 نفر منتخب این رده ها و 3 برنده از خردسالان معرفی گشت.

به گفته تهرانی، آرمین حسن زاده، آریا علی مراد و آراد مسعودیان نفرات اول تا سوم گروه خردسالان شدند. همچنین در گروه سنی زیر 20 سال به ترتیب خانم ها ثمین بحرینیان و روژین ارجمندی رتبه اول و دوم و آقایان پویان منیعی، شروین غلامی فر و آرمان قره باغی نفرات اول تا سوم این گروه شدند.

مدیر روابط عمومی مجموعه تفریحی ورزشی توچال گفت: شیده قنبرزادا، سحر زلقی و نسیم حسنوند به ترتیب به رتبه اول تا سوم بالای 20 سال دست یافتند و برندگان این گروه در بین آقایان به ترتیب محمد شهداد، آرش ساکی و امیر جلالی معرفی گشتند.

وی با بیان اینکه تمامی شرکت کنندگان این مسابقه آماتور بودند، هدف از این امر را کشف استعدادهای جدید برای اسکی ایران اعلام کرد.

تهرانی گفت: در هفته اول اسفند ماه نیز مسابقات اسکی آلپاین جام فجر توچال در این پیست بین المللی برگزار خواهد شد.

توچال قله ای در شمال تهران (شهرستان شمیرانات) به ارتفاع 3 هزار و 962 متر است که بخشی از دامنه رشته کوه های البرز به حساب می آید.

مجموعه تفریحی ورزشی توچال دارای تله کابین، بام تهران، تله سیژ، پیست اسکی، سورتمه، راستا کوهنوردی، جاده سلامتی، هتل و... به یکی از بزرگترین مقاصد گردشگری ایران تبدیل شده است.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سامی: مجله سامی: انجمن های گفتگو

منبع: ایرنا
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 80332

به "خبرنگاران راهیابی برگزیدگان مسابقه اسکی توچال به تیم منتخب شهرنشینان استان تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران راهیابی برگزیدگان مسابقه اسکی توچال به تیم منتخب شهرنشینان استان تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید