خطیب زاده: آمریکا در طرز فکر و رویکردش تغییر بنیادین دهد

به گزارش مهسان بلاگ، تهران (پانا) - سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید نمود زمان آن فرارسیده است که آمریکا در طرز فکر و همچنین رویکردش تغییری بنیادین دهد.

خطیب زاده: آمریکا در طرز فکر و رویکردش تغییر بنیادین دهد

به گزارش روابط عمومی وزارت امور خارجه، سعید خطیب زاده در توئیتی نوشت:

برای دهه ها ایالات متحده کوشش نموده است تا ایران را از حقوق و سیاست بین الملل حذف کند، اما شکستی اساسی خورده است. زمان آن فرارسیده است که در طرز فکر و همچنین رویکردش تغییر بنیادین دهد.

سخنگوی وزارت خارجه در پیغام دیگری به مناسبت فرا رسیدن سال نو نوشت:

یک سال دیگر گذشت. برگ دیگری از درخت زمان افتاد. انسان هایی آمدند، عزیزانی رفتند. و روزها گذشتند و چه خیال ها گذر کرد و گذر نکرد خوابی. حالا در آستانه نو شدن روز، نو شدن سال و نو شدن قرنیم. مردمان نجیب این کهن سرزمین در سال 99 فشارها و دشواری های فراوانی را تجربه کردند، کرونا هم مزید بر علت شد.

جوانه سبزی از امید هست که خلاصی از کرونا و رهایی از این فشارها را بشارت می دهد. آفتاب و آب این جوانه، تاریخ و اراده و همتی است که در تاریخ این فلات شکوهمند ثبت و ضبط است. سال جدید را شروع می کنم به نام نامی دوست و تبریک به ملت شریف ایران و آرزوی سلامتی تن ها و روان ها و برکت در روزی ها و امید به فردا.

سرتان سلامت مردم عظیم و نجیب ایران.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 79887

به "خطیب زاده: آمریکا در طرز فکر و رویکردش تغییر بنیادین دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطیب زاده: آمریکا در طرز فکر و رویکردش تغییر بنیادین دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید