سخنگوی دانشگاه آزاد: مسئله ای در سامانه آموزشیار مشاهده نمی شود! خبرنگاران

به گزارش مهسان بلاگ، سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سامانه آموزشیار مسئله ای ندارد و تعداد زیادی از دانشجویان تا به امروز توانستند انتخاب واحد و ثبت نام خود را انجام دهند.

سخنگوی دانشگاه آزاد: مسئله ای در سامانه آموزشیار مشاهده نمی شود! خبرنگاران

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، مشکل سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد بازهم محل شکایت و گله مندی بسیاری از دانشجویان را فراهم کرده است. سامانه آموزشی که برای ساماندهی انتخاب واحد، واریز شهریه و سایر موارد برای دانشجویان دانشگاه آزاد به صورت سراسری بیش از 8 ماه است که راه اندازی شده است؛ اما مسائل زیر ساختی این سامانه نشان می دهد که مسئولان دانشگاه آزاد فرصت آماده سازی درست به این سامانه و یا استفاده آزمایشی آن را به طور کامل انجام نداده اند.

چند روزی است که از شروع زمان انتخاب واحد نیمسال دوم تحصیلی دانشگاه آزاد می گذرد و امروز، ششم اسفند ماه آخرین مهلت دانشجویان برای انتخاب واحد است، اما مسائل زیادی که سامانه آموزشیار برای دانشجویان ایجاد کرده باعث شده تعداد زیادی از آن ها نتوانند انتخاب واحد خود را انجام دهند.

سامانه آموزشیار مسئله ای ندارد

حیدری، سخنگوی دانشگاه آزاد در پاسخ به اینکه سامانه آموزشیار مشکل اساسی دارد و دانشجویان نمی توانند ثبت نام، انتخاب واحد و یا واریز شهریه داشته باشند، گفت: سامانه آموزشیار مشکل خاصی ندارد و دانشجویان می توانند فرآیند انتخاب واحد را انجام دهند.

وی اضافه کرد: من در جریان مسائل زیر ساختی نیستم، اما در مجموع این سامانه مسئله ای ندارد؛ به دلیل اینکه حجم ورودی دانشجویان به سامانه زیاد است، ممکن است اختلالاتی داشته باشد؛ اما تعداد زیادی از دانشجویان تا به امروز توانستند ثبت نام و انتخاب واحد خود را انجام دهند.

سخنگوی دانشگاه آزاد معتقد است که این سامانه مسئله ای ندارد و زیر بار نقدها دانشجویان نمی فرایند؛ اما شکایت های زیادی از دانشجویان در این خصوص وجود دارد که این سامانه از لحاظ زیر ساختی مشکل اساسی دارد.

دانشجویان می توانند مسائل ناشی از این سامانه را به صورت عکس و یا فیلم برای ما ارسال کنند که تا مسئولان دانشگاه آزاد با دیدن آنها متقاعد شوند و اقدام اساسی برای رفع مشکل این سامانه داشته باشند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سامی: مجله سامی: انجمن های گفتگو

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 80970

به "سخنگوی دانشگاه آزاد: مسئله ای در سامانه آموزشیار مشاهده نمی شود! خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخنگوی دانشگاه آزاد: مسئله ای در سامانه آموزشیار مشاهده نمی شود! خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید