سرپرست تیم ملی نوجوانان: نیمی از تیم فعلی حاصل استعدادیابی دو ماه پیش است

به گزارش مهسان بلاگ، سرپرست تیم ملی فوتبال نوجوانان می گوید حدود 11 تن از بازیکنان این تیم را در استعدادیابی که دو ماه پیش در اصفهان و رامسر انجام دادند پیدا کردند.

سرپرست تیم ملی نوجوانان: نیمی از تیم فعلی حاصل استعدادیابی دو ماه پیش است

حسین مرادی در گفت وگو با خبرنگاران، درباره صعود تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران به جام جهانی، اظهار کرد: نخستین اقدام ما برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آسیب شناسی این مسابقات بود چرا که تیم های ما در سال های گذشته در روز آخر به مشکل می خورند و از رسیدن به جام جهانی باز می ماندند. ما کوشش کردیم این بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی آماده کنیم چرا که آنها مدت زمان طولانی را باید دور از خانواده سپری می کردند و امکان داشت با مشکلاتی روبرو شوند.

او افزود: پیش از مسابقات اردوهایی را در مناطقی از شمال کشور برگزار کردیم که تقریبا هوای شرجی داشتند و می خواستیم بازیکنان را با آب و هوای هند تطبیق دهیم.

سرپرست تیم ملی فوتبال نوجوانان با اشاره به حضور عباس چمنیان از تیرماه در تیم ملی نوجوانان، گفت: در همان زمان ما اردوهای استعدادیابی را در رامسر و اصفهان برگزار کردیم و حدود 100 تا 150 بازیکن را زیر نظر داشتیم که در نهایت 13 تا 15 بازیکن خوب را انتخاب کردیم که از این تعداد 9 نفر همراه ما هستند و 6 نفر از آنها در بازی روز گذشته مقابل ویتنام به میدان رفتند. یعنی 9 نفر از بازیکنان مان تازه دو ماه است که در تیم ملی حضور دارند.

مرادی ادامه داد: تاکید چمنیان هم در ابتدای کاربر آسیب شناسی این مسابقات بود و او هم سعی کرد تیم را از لحاظ روحی و روانی آماده کند. خوشبختانه در حال حاضر وضعیت تیم ملی خوب است و بازی به بازی بازیکنان کیفیت بهتری را از خود به نمایش می گذارند. در بازی نیمه نهایی وحید نامداری را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و آرش محمدعلی هم که پیش از این مصدوم بود به مرز آمادگی رسیده و با صلاحدید کادرفنی می تواند به تیم ملی یاری کند.

anti6.ir: آخرین خبر | اخبار و مقالات روز دنیا را اینجا بخوانید

aradbld.ir: مجله آراد | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 25911

به "سرپرست تیم ملی نوجوانان: نیمی از تیم فعلی حاصل استعدادیابی دو ماه پیش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست تیم ملی نوجوانان: نیمی از تیم فعلی حاصل استعدادیابی دو ماه پیش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید