ژاوی: فولاد سرسخت بود و به خوبی دفاع کرد، AFC به شرایط چمن استادیوم توجه کند

به گزارش مهسان بلاگ، سرمربی السد قطر، فولاد ایران را تیمی سختکوش و سرسخت توصیف و از عملکرد دفاعی شاگردان نکونام تمجید کرد.

ژاوی: فولاد سرسخت بود و به خوبی دفاع کرد، AFC به شرایط چمن استادیوم توجه کند

به گزارش خبرنگاران، ژاوی ارناندس پس از تساوی یک - یک السد قطر مقابل فولاد ایران گفت: از نتیجه ای که گرفتیم خرسند نیستم. هدف ما پیروزی بود. مقابل تیمی پُرتلاش و سرسخت بازی و با قدرت رقابت کردیم. ما مقابل بهترین تیم های آسیا بازی می کنیم و شاید یک امتیاز هم در آینده برای ما مفید باشد. باید در بازی بعدی بهتر باشیم و بهتر رقابت کنیم.

وی درباره تأثیر غیبت اکرم عفیف در این مسابقه اعلام کرد: البته. ما عفیف را از دست دادیم که بهترین بازیکن قطر و آسیاست، اما این موضوع برای ما یک بهانه نخواهد بود. ما فرصت های گلزنی زیادی داشتیم و فولاد به خوبی دفاع کرد.

سرمربی السد با انتقاد از شرایط زمین استادیوم ملک فهد گفت: شرایط زمین هم خوب نبود و برای پیاده کردن شیوه بازی مدنظرمان، کمکی به ما نکرد. ما از این بابت دچار مسائل زیادی شدیم و AFC باید به آن توجه کند.

ژاوی در خصوص عدم پخش تلویزیونی این مسابقه در کشور قطر توضیح داد: این برای من قابل فهم و منطقی نیست. ما برای مردم بازی می کنیم و نمی توانم تصور کنم که طرفداران قطری نتوانستند بازی را ببینند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سامی: مجله سامی: انجمن های گفتگو

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 83375

به "ژاوی: فولاد سرسخت بود و به خوبی دفاع کرد، AFC به شرایط چمن استادیوم توجه کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژاوی: فولاد سرسخت بود و به خوبی دفاع کرد، AFC به شرایط چمن استادیوم توجه کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید